Wij Nederlanders kunnen als échte kaaskoppen niet zonder kaas. Wist je dat een gemiddelde Nederlander maar liefst 21,6 kilo kaas per jaar eet? Gelukkig kun je met kaas eindeloos variëren. Kaas op de boterham, kaasfondue, geraspte kaas op een pizza en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Maar het lekkerste (en gezelligste!) vinden wij toch wel een blokje kaas bij de borrel, of natuurlijk een complete kaasplank. Old Amsterdam kaas mag dan niet missen!
Je hebt kaas, en je hebt Old Amsterdam. Een echt pareltje! De kaas heeft een lichtzoete smaak en ontvangt wereldwijd prijs na prijs. Dat zegt genoeg, toch? Het kaasmerk is in 1985 geïntroduceerd in Nederland en bleek meteen een doorslaand succes te zijn. Geïnspireerd op de stad Amsterdam, kreeg de familie Westland het voor elkaar om een kaas te ontwikkelen die door de rijpingskristallen rijp is van smaak en licht pittig is, maar tóch smeuïg.
Na het succes van de klassieke Old Amsterdam, zijn er meerdere producten bijgekomen. Waaronder een ultieme geitenkaas. Een kaas die licht zoet is van smaak, maar toch lekker nootachtig. Tijd om eens te proberen!
Onze brand models lieten alle shoppers in de Rooftop BorrelBar proeven van heerlijke Geitenkaas op z’n Old Amsterdams. Ze lieten je smaakpapillen prikkelen door het verschil te laten proeven tussen raspen, schaven, brokkelen en snijden. Want ja, zo veelzijdig is Old Amsterdam geitenkaas! Op die manier combineer je deze kaas met van alles.
De chef-koks serveerden 4 heerlijke en bijzondere gerechten, speciaal voor jou bereid. Een echte smaaksensatie en dé manier om Old Amsterdam geitenkaas te proeven!